onsdag 13 januari 2010

Rampljuset Februari

Denna månaden får vi chans att få veta lite mer om...

Namn/Nick: Sophia/Fialia
Hemsida: http://www.scrappa.blogg.se/


Tre snabba...

Färg: Kraft
Pryl: Quickutz alfabet
Märke: Pink Paislee, Basic Grey,




Hur länge har du scrappat?
4 år

Varför Scrapbooking?
För att jag alltid älskat papper, pennor och sånt, och alltid varit kreativ,har bra formkänsla, men jag kan absolut inte rita eller måla. Därför passar scrapbooking mig som handen i handsken.

Vad tycker du är det bästa med att scrappa?
Alla nya produkter, shopping, att bevara minnen och alla härliga människor jag träffat genom den här hobbyn.

Vad scrappar du om?
Jag scrappar mest om mina twins och min familj och mina vänner.

Vad inspirerar dig?
Nya material, att surfa runt i olika bloggar och mina scrapvänner.

Finns det någon scrappare med liknande stil som dig du vill tipsa om?

Var hittar man alster av dig förutom på din blogg?
Jag designar för SWE scrapbook, Designat och så driver jag skissbloggen Veckans skiss tillsammans med Linda.

Ett smakprov på Fia´s scrapstil...



Hoppas ni blir lika inspirerade till att lifta Fia´s Layouter som jag blir!! Skicka in ditt alster till kate.brantvik{at}gmail.com max stl. 500*500 pix, senast den siste Februari så visas den i bloggen.

Mvh
K8an

2 kommentarer: