torsdag 1 april 2010

Rampljuset April I

Idag får vi veta lite mer om....



Namn/nick: Linda/ Gulligullan
Hemsida:
http://lindasdagar.blogg.se/

Tre snabba...

Färg: Turkos

Pryl: Limroller

Märke: Det varierar mycket beroende på vilka nya papper som kommit. Men jag är alltid lite extra förtjust i Basic Grey och Pink Paislee.

Hur länge har du scrappat?

I April 2006 gjorde jag ett första trevande försök till en layout och sedan har det rullat på.

Hur upptäckte du scrapbooking?

Jag ramlade först in på kortmakert i slutet av 2004 och detta ledde så småningom in på scrapbooking.

Vad tycker du är det bästa med att scrappa?

Den sociala gemenskap det för med sig, några av mina närmaste vänner har jag funnit genom scrapbookingen.

Vad scrappar du om?

Tre snabba..Händelser i mitt, min mans och familjs liv. Det kan vara vardag, resor, speciella händelser och andra saker jag vill bevara minnet kring.

Vad inspirerar dig?

Min omgivning, andra scrappare, inspirationsbloggar, utmaningar och skisser.

Finns det någon scrappare med liknande stil som dig du vill tipsa om?

Myamia skapar fantastiska layouter och är en stor inspiration!

Var hittar man alster av dig förutom på din blogg?

Jag driver Veckans Skiss tillsammans med Sophia/Fialia och jag designar för Swe Scrapbook.

Några Lo´s gjorda av Linda...


Hoppas ni blir inspirerade till LIFT, lägg i så fall upp ditt bidrag i din blogg och länka till den här nedan :)


2 kommentarer:

  1. Äsch.... lagom tills jag känner mig redo att lifta ett par av de ovanstående LO:s, har en ny Rampljus bloggats, och Mr Linky är borta...

    SvaraRadera
  2. http://imingarderob.blogg.se/2010/april/utkast-april-16-2010.html

    SvaraRadera