lördag 15 maj 2010

Rampljuset Maj II

Idag presenterar vi...


Namn/Nick: Lotta/LottaRos
Hemsida: www.tvillingmamma.blogspot.com

Tre snabba...

Färg:
Grön, Blå, och brun är nog de färger jag använder mest.

Pryl:
Fluid chalkoch alfabetsstickers i alla former!

Märke:
October Afternoon är min stora favorit, men jag gillar även Basic Grey och Jillibean Soup lite mer än andra.


Hur länge har du scrappat?

Jag har scrappat och gjort kort sedan våren 2006.


Hur upptäckte du scrapbooking?

Jag var medlem på ett forum för tvillingföräldrar och några av medlemmarna scrappade och visade upp sina underbara layouter - jag blev helt såld och som tur var så var det dags för Helsingborgsmässan i samma veva!


Vad tycker du är det bästa med att scrappa?

Att jag kan ha så roligt och samtidigt bevara minnen för framtiden.


Vad scrappar du om?

Jag scrappar mest om familjen och platser vi varit på.


Vad inspirerar dig?

Andra scrappare! Jag blir väldigt inspirerad av att surfa runt på nätet och titta på alla fina saker andra scrappare gjort och provar gärna nya saker som jag ser!


Finns det någon scrappare med liknande stil som dig du vill tipsa om?

Sandra/Sanka http://smamirakel.blogg.se/ är jätteduktig och scrappar ganska clean & simple precis som jag oftast gör.


Var hittar man alster av dig förutom på din blogg?

Man hittar mig på Scrappizbloggen: www.scrappiz.se.


Och här är tre inspirerande layouter som Lotta gjort!



Om ni känner er lika inspirerade som mig att lifta någon eller flera av Lottas lo´s lägg upp din lift i din blogg och direktlänka till det med en kommentar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar